Persoonlijke noot: waarheid schokkend of openhartig?


Om mensen bewust te maken….. want dit gaat langzaam, veelal is dit te weinig bekend. (complotdenken moet men niet zonder meer van zich afschuiven want men kan er geestelijk door groeien)

Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

TruthIs de waarheid schokkend of openhartig? Een vraag die me al heel lang ‘plaagt’. Het antwoord is: beide. Zonder twijfel!

Wat je hier leest is een gevolg van een steen op mijn maag die eruit wil; een heel persoonlijk bericht. Sla het gerust over tot een volgend artikel, of lees het en vindt er vooral het jouwe van alsjeblieft!

Waarschijnlijk ken je dat gevoel wel, dat je met iets rondloopt en voelt dat het gehoord of gezien wil worden.
Dat je er iets mee moet doen maar je weet nog niet wat. Ik noem het, zoals altijd met al mijn artikelen, ‘broeden’.
Er broeit iets en het gaat eruit komen, maar ik weet nog niet hoe. En ineens is het er.
Al vaker schreef ik dat ik weinig slaap, tot soms helemaal niet en dat is al jaren zo.
En als ik dan toch even rust of half in slaap…

View original post 2,783 more words

Published by

modilanto

making paintings/illustration in vectors and pixel also on yoors website

Leave a Reply

